Ο πρωθυπουργός και οι Δελφοί για την παιδεία

Ο πρωθυπουργός επέλεξε τον ιερό χώρο των Δελφών για να ανακοινώσει στους Έλληνες, ότι συστήνει μια ακόμη επιτροπή από ξένους συμβούλους. Μια επιτροπή που θα ασχοληθεί με την «παιδεία».

Οι πράξεις του καθημερινά επιβεβαιώνουν ότι δεν έχει εμπιστοσύνη στους «Έλληνες του πνεύματος».

Πιθανόν να οφείλεται στο ότι δεν διδάχθηκε τίποτα στο πλαίσιο του Ελληνικού Εκπαιδευτικού Συστήματος.

Αν είχε «εντρυφήσει» για κάποια περίοδο στο εκπαιδευτικό σύστημα, θα γνώριζε ότι το Ελληνικό Δημόσιο Εκπαιδευτικό Σύστημα:

-   συκοφαντείται αρκετές φορές από «μέσα». Από αυτούς που πρέπει να το υπηρετούν, γιατί οι ίδιοι «κερδίζουν» από την προώθηση της παραπαιδείας.

-   χαρακτηρίζεται από αυτοκαταστροφικές διαθέσεις στα θέματα υλικοτεχνικής υποδομής, μιας και ελάχιστοι αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους για να προστατεύσουν τη δημόσια περιουσία, όταν αυτή καταστρέφεται στο όνομα της «κοινωνικής εξέγερσης» που μεταφράζεται σε «καταλήψεις σχολείων» από ελάχιστους.

-   απαξιώνεται από  το λαϊκό ρητό «πάρε παιδί μου ένα χαρτί να βολευτείς», αντί του «πάρε παιδί μου ένα χαρτί για να βρεις μια καλύτερη δουλειά».

-   υποβαθμίζεται  όταν το Ελληνικό Δημόσιο οδήγησε τα Ελληνόπουλα να αποτελούν τους καλύτερους πελάτες του Michigan & του Cambridge γιατί τα δικά τους πτυχία μοριοδοτούνται επιπλέον σε κάθε διαγωνισμό πρόσληψης δημοσίων υπαλλήλων.

 

Για να μπορέσει να αναβαθμιστεί το Ελληνικό Δημόσιο Εκπαιδευτικό Σύστημα  πρέπει:

-   να προωθηθεί σύστημα που να εξαλείφει την ανάγκη προσφυγής στην παραπαιδεία.

Δυστυχώς όμως λίγες μέρες νωρίτερα ανακοίνωσε το αρμόδιο Υπουργείο την παύση του προγράμματος της «πρόσθετης διδασκαλίας».

  • -Αλήθεια ποιο εκπαιδευτικό – πετυχημένο – σύστημα δεν συμπεριλαμβάνει μέθοδο υποστήριξης των αδυνάτων μαθητών;
  • -Μήπως το ορθό θα ήταν να ενισχυθεί το συγκεκριμένο πρόγραμμα αντί να καταργηθεί;
  • -Τι μέτρα έχουν ληφθεί για την προστασία της Δημόσιας Περιουσίας στο χώρο της Εκπαίδευσης;
  • -Μήπως η άρνηση του πρωθυπουργού, ως αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης για μη κατάργηση του Πανεπιστημιακού Ασύλου, διευκολύνει την καταστροφή της δημόσιας περιουσίας;
  • -Οι περικοπές των κονδυλίων προς τους ΟΤΑ για την συντήρηση των κτιριακών υποδομών είναι για να κατανοήσουν όλοι οι εμπλεκόμενοι την αξία της προστασίας της δημόσιας περιουσίας;
  • -Μήπως χρειάζεται άλλη αντιμετώπιση ή  προστασία της δημόσιας περιουσίας;
  • -Πώς θα αλλάξει  η άποψη της κοινωνίας για «τη γνώση»;
  • -Πώς θα προτάξει το σεβασμό στην εργασία;
  • -Πώς θα ενστερνιστεί την άποψη,  ότι η γνώση πρέπει να σου δίνει δουλειά και όχι το χαρτί;
  • -Μήπως δεν μπορεί να γίνει αυτό χωρίς την κοινωνική αναβάθμιση της τεχνικής εκπαίδευσης;
  • -Τι περιέχει η πρόταση του πρωθυπουργού για αυτό; Τίποτα;
  • -Ποια παραγωγική και ανταγωνιστική οικονομία γνωρίζει ο πρωθυπουργός που δεν έχει αναβαθμισμένη τεχνική εκπαίδευση;
  • -Γιατί να μην  αναζητούν όλοι την ιδιωτική εκπαίδευση  αφού το ίδιο το κράτος ζητά πιστοποιητικά – έξω από την δική του δομή- για να σε προσλάβει;
  • -Γιατί να συνεχίζουμε να έχουμε ανάγκη την αξιολόγηση από τρίτους για τους υποψήφιους δημόσιους υπαλλήλους;
  • -Σε ποια χώρα  από αυτές που έχει  επισκεφθεί τα σχολεία της ο πρωθυπουργός, κρίνεται αναγκαίο το  πιστοποιητικό από ίδρυμα πέραν του δημόσιου τομέα για να βεβαιώνεται ότι κάποιος γνωρίζει μια ξένη γλώσσα;

Αν λοιπόν πραγματικά θέλει να προσφέρει ο πρωθυπουργός στην εκπαίδευση, τότε να μην κάνει πισωγυρίσματα όπως έκανε στο ζήτημα των ιδιωτικών πανεπιστημίων, γιατί καθίσταται αναξιόπιστος.

Να κατανοήσει ότι παραγωγική χώρα χωρίς τεχνική εκπαίδευση δεν υπάρχει.

Να γνωρίζει ότι Εκπαιδευτικό ΔΝΤ δεν υπάρχει  και οποιαδήποτε βελτίωση του συστήματος, απαιτεί ενεργό συμμετοχή των γονέων.

Αυτοί όμως σήμερα δεινοπαθούν, από την επιλογή του να προσκαλέσει «για καλό μας» το ΔΝΤ  στη χώρα μας.

Η διοίκηση της χώρα απαιτεί προσωπική εργασία του πρωθυπουργού και όχι «ανάθεση» σε τρίτους, γιατί ακριβώς αυτό γίνεται χρόνια τώρα στη Δημόσια Εκπαίδευση. Παρέπεμψε  στην παραπαιδεία τη μόρφωση των παιδιών μας.


Πανοζάχος Δημήτρης
Οικονομολόγος
Μέλος της Εκτελεστικής Γραμματείας της Ν.Δ

 

Social Media

fb tw yt fkr

Facebook

Επικοινωνια

press2
Διαφήμιση